Just nu: i Linköping, Sverige.

måndag 4 juni 2012

champagne showers

Om fem timmar kommer jag stå utanför tentasalen och göra min segergest. Känner mig nästan lika glad som när jag tog studenten, minus all hets. Så bra känsla. Det spelar inte ens någon roll hur det går på tentan, inget kan dra ner mig från min formtopp nu! Funderar på om jag förtjänar en belöning för att vara klar med utlandsåret... Om man inte ser det som belöning nog att åka till Tyskland det vill säga. Hmm, vi får se! Jag ska i alla fall öppna en flaska skumpa med Anna och Sofia när de är klara med sina tentor! Vi är nog de enda här som skulle få för sig att göra det, äkta svenskt ;) Ska lätt fira ikväll också, woooop!

4 kommentarer:

  1. Grattis!!! Haha, helt oberoende föreslog jag idag också skumpafirande efter sista tentan! Vi ska dessutom klä upp oss, som man gör till alla stora högtider i en liv!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taaack! :D Jag ska ut och fira ikväll, the Erasmus way ;) Killarna har lovat mig en sjukt bra kväll, haha ;)

      Radera