Just nu: i Linköping, Sverige.

onsdag 4 april 2012

Hemma

Ja, nu är jag hemma hos mamma och pappa i Huddinge och jag börjar må bättre. Var på Huddinge sjukhus igår för att kolla en extra gång och allt såg normalt ut, det är bara att vila och vänta på att det ska bli bättre och bättre.

Det är fortfarande snö på marken här och i förregår snöade det mer än vad det gjorde när jag var här över jul... Och det är kallt. Väldig skillnad på Toulouse i lördags då jag faktiskt satt ute en stund och blev solbränd på ryggen.

Toulouse i lördags, sol och varmt! (Ja jag ser ut som ett troll, men ni får komma ihåg att jag inte var så pigg!)
Gladö i förregår, grått och snö.

Ikväll kommer mormor hit, det ska blir så fint att få krama om henne! Det har jag inte gjort sen den 2 januari. Myyys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar