Just nu: i Linköping, Sverige.

tisdag 22 maj 2012

Hej igen biblioteket

Nu sitter jag igen på INSA's bibliotek, för första gången på mycket länge. Det känns faktiskt skönt, känns som att jag håller på att styra upp lite grejer som jag behöver fixa, skicka viktiga mail, fixa lite pluggsaker osv. Passar även på att uppdatera bloggen en aning såklart. Det är ändå inte fint väder ute, så då får man ju passa på att besöka biblioteket.

Hade en härlig helg i Biarritz med åtta stycken kompisar, jag ska berätta mer om det och lägga upp bilder. Vi hade inte så vackert väder då heller, men det var väldigt kul att göra något tillsammans i alla fall. Allt blir kul om man umgås med rätt människor.



Åkte till sjukhuset igår och gjorde en till MRT (magnetisk resonanstomografi, MRI på engelska - för er som glor på Grey's Anatomy som jag, IRM på franska). Vet inte resultaten ännu, hoppas på att läkaren ska höra av sig till mig och säga vad han tycker.

Nu ska vi se om jag kommer ihåg hur man svänger ihop en schysst powerpointpresentation. Ska hålla en kort muntlig presentation om företaget min grupp simulerade i kursen SIMGEST (simulation gestion), ska göra 2-3 slides och prata i 3-4 minuter - på engelska. Tror att jag kan fixa det.

Uppdaterar snart med fler bilder! Ciao.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar