Just nu: i Linköping, Sverige.

tisdag 1 maj 2012

Valborg i Norrköping

Åkte igår med mamma, pappa och Gunnar för att fira Valborg med mormor i Norrköping! Det har varit jättemysigt att vara här och precis på min nivå med vad jag orkar med kände jag. Nu för tiden är bara att komma ut ur huset en spännande utflykt så det var kul att komma bort, och jättekul att komma tillbaka till Norrköping, där jag bodde under ett år. Det är en av mina favoritstäder, det är verkligen fint och trevligt! Lagom stort, fint i city, roliga butiker och restauranger, och dessutom strömmen som går igenom hela staden och de gamla industrihusen som är så häftiga. Och så är det nära Stockholm,

Vi gick till Folkparken och såg på den fina elden och fick också se ett dunderfyrverkeri! Kom på hur mycket jag tycker om fyrverkerier :)















2 kommentarer:

  1. Åh, jag hade också en bra valborg men jag måste ändå säga att jag är lite avundsjuk på din! Verkar ha varit jättemysigt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter kul med att sätta eld på saker i Grennan dock ;) Ja det var mycket mysigt, perfekt avslutning på Sverigevistelsen!

      Radera