Just nu: i Linköping, Sverige.

fredag 2 mars 2012

På andra sidan

Nu är alla omtentor slut, nu har jag kämpat mig igenom 11 stycken rattrapage-prov. Det var den jobbigaste tentaperioden i mitt liv tror jag, så jag är extremt glad över att det är över nu. Vi får se hur det gick, tänker inte så mycket på resultaten just nu. Det visar sig.

Firade i alla fall lite grand igår. Vi satt vid Garonne och drack öl i solen som kändes som i juli i Sverige. Fantastiskt. Imorgon ska vi åka skidor med utbytesstudentföreningen, det kommer bli kul! Men vi måste gå upp tidigt, så jag borde sova nu. Ville egentligen bara säga att jag är glad igen nu, här på andra sidan.

Bye and stuff.

2 kommentarer:

  1. Grattis, äntligen är det över! Fy vad jobbigt, 11 tentor... Blä! Du är grymm och har verkligen förtjänat lite semester :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Nathalie! Det känns verkligen suuuuperskönt! Ska verkligen försöka att plugga regelbundet nu, så att det inte blir panik när tentorna börjar komma ;) Och nu ska jag ha kul med gott samvete! ;)

      Radera