Just nu: i Linköping, Sverige.

torsdag 15 december 2011

En dag kvar!

Ååååhhh, äntligen torsdagkväll! Nu är det bara en skoldag kvar, sen får jag åka hem! Även om jag tycker om att vara här, vilket jag hoppas har märkts på mina inlägg, så har jag en enorm hemlängtan just nu. Det ska blir såååååå himla fint, skönt, roligt, härligt och bara bäst att komma hem till jul!

Det ska bli så najs att jag inte ens bryr mig om att det kommer bli en jobbig dag imorgon med först 4 timmar tenta, sen föreläsningar och lektioner till 18.15. Föreläsningar och lektioner är i alla fall mindre jobbigt än labbar :)

Är så glad så glad så glad så glad! Men är samtidigt super super super trött. Har inte pluggat någonting idag inför tentan, har bara orkat masa mig iväg till franskan och skrev ett prov. Jag gjorde nog rätt i som prioriterade att inte plugga inför det, för det kändes som att jag klarade det ändå. Skönt!

Har fixat massa fixgrejer idag också: skrivit ut flygbiljett, köpt biljett till flygplatsen, skickat iväg formulär till CAF (för att få franskt bostadsbidrag) osv osv... Skönt att ha det gjort! När jag gick upp i morse insåg jag att jag totalt glömt bort att skriva ut flygbiljetten, blev så rädd. Hatar när det händer.

Ikväll ska jag fixa lite, tvätta, städa, börja packa! Iiiiiiiii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar