Just nu: i Linköping, Sverige.

lördag 17 december 2011

I'll be home for Christmas

Äntligen är jag på väg! Jag är så glad och nervös så att det pirrar i hela magen!

Just nu sitter jag på flygbussen till flygplatsen lite senare än vad jag hade tänkt (såklart, jag är ju definitionen på tidsoptimist), men jag har gott om tid, så det gör ingenting. Använder den nya bloggerappen, vilken här livet lättare när man vill blogga på språng! Checkade in på Air Frances hemsida igår, så jag har fått mitt boarding pass som en QR-kod - sjukt smidigt! När jag kommer till flygplatsen ska jag lugna ner mig med en kaffe och nåt gott på Paul och riktigt sjunka ner i min bok. Åh vad jag gillar att vara riktigt ledig!

Jag tycker verkligen om Toulouse, men hemma är ändå bäst, i alla fall när det är jul! Vi ses snart!




2 kommentarer:

  1. Hoppas resan går fint! Vad roligt att du åker hem idag! Jag åker på onsdag, så idag ska det åkas skridskor med utbytesstudenter och sedan bakas julkakor med mitt WG och imorgon är det secret santa-julklappsutdelning med kompisgänget. Trots denna awesome helg är jag lite (mycket) avundjuk på dej.. Hälsa Gunnar!!!

    SvaraRadera
  2. Det låter verkligen som en awesome helg! Resan gick så himla bra och jag är bara så himla glad över att vara här. Att ha bott utomlands några månader gör att jag har fått perspektiv och vet nu vilka saker jag verkligen uppskattar med Sverige! Hoppas att de här två veckorna får mig att inse det jag verkligen uppskattar med Frankrike som jag inte har tänkt på!
    Gunnar hälsar så mycket tillbaka! :)

    SvaraRadera