Just nu: i Linköping, Sverige.

torsdag 3 november 2011

Att plugga eller inte plugga - det är frågan

Nu är lovet slut och det är dags att gå tillbaka till skolan. Jag började inte förrän 15.30 idag, men gick ändå upp "tidigt" för att hinna plugga. Jag och Sofia har försökt förbereda ännu en labb hela förmiddagen. Vi har labbar hela tiden, det är så att man blir helt utmattad av förberedelser. Lyckligtvis tror jag att vi lyckades denna gång, om vi har tolkat frågan rätt det vill säga.

Imorgon har vi labb i numerisk analys (den har vi förberett idag) och på fredag har jag två andra labbar direkt efter min tenta, så nu har jag en helvetesfredag igen... Suck. Försöker tänka positivt, att det ska bli kul ;) Det jobbigaste med labbarna är före labben äger rum, för jag går hela tiden runt och oroar mig över hur svårt det kommer att vara. Asjobbigt, men jag försöker att inte tänka så. Jag försöker tänka att om jag gör mitt bästa så räcker det.

Fick tips om den här hemsidan igår, och efter att ha läst lite känns det mycket bättre. Vad är det värsta som kan hända om jag inte klarar alla kurser? Släpp taget om kontrollbehovet, Sarah!

http://www.stumbleupon.com/su/8YZSE0/www.highexistence.com/life-secrets-and-tips/comment-page-1

Håller också på att försöka ta tag i min sömn, men det lär ta några dagar, men detta är en början - i säng före halv ett! God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar