Just nu: i Linköping, Sverige.

torsdag 17 november 2011

Tack :D

Tack tack tack tack alla fina vänner som kommenterade mitt förra inlägg och som hört av sig! Ni är så kloka och jag blev så himla glad och peppad av att läsa det ni skrivit. Insåg att jag har tänkt lite fel och oproportionerligt! Ni har rätt  - varför i hela friden läsa så många poäng? Ska kolla nu vilka jag ska skita i ;)

Var helt apatisk i tisdags, kände mig lite bättre igår, men idag är jag aspepp efter att ha läst era kommentarer! Skippade t om en föreläsning och en lektion idag (föreläsningen för att jag ville sova, franskalektionen för att jag kände att jag lärde mig mer av att hänga med en fransk polare). Ikväll blir det konsert på skolan och sen kanske vi åker till stan och firar la fête de Beaujolais (en fest för att fira ett franskt vin typ :P), låter som en bra torsdagskväll!

Ta hand om er därute!

1 kommentar: