Just nu: i Linköping, Sverige.

måndag 16 januari 2012

The botten is nådd

Känslan när man har fem tentor framför sig på samma vecka, och det inte spelar någon roll om man klarar alla, för man kommer ändå att behöva göra om dem eftersom de hör ihop med andra delkurser vilkas tentor gick mindre bra. 

Kan säga att bestiga Mount Blanc med förbundna ögon känns lättare än att klara poäng här som inte har med språk eller ekonomi att göra. Känns inte så himla bra alltså. 

Därför ska jag nu gå till biblioteket och plugga tyska, den enda kursen jag känner att jag kan klara. Värt.

2 kommentarer:

  1. Fyy faaaan! Lider med dig, håll ut! Du är bra, kom ihåg det :)

    SvaraRadera
  2. Tack, Nathalie! Jag har fått lite peppning av Sofia idag också, så det känns bättre nu. Blev uppmuntrad också av ekonomilektionen, eftersom jag förstod allt (egentligen kunde allt innan, men nu kan jag det ännu bättre på franska)! Kram

    SvaraRadera