Just nu: i Linköping, Sverige.

fredag 27 januari 2012

Nya ljud

Är ledig i dag, så jag har suttit och försökt kolla upp mina kurser ordentligt. Det som jag har läst hitills verkar högst relevant i alla fall och det känns ju skönt. Nu gäller det bara att klara dem på omtentorna så är jag hemma!

Skulle lyssna på ett ny låt av El Perro Del Mar som jag gillar skarpt. Den nya låten heter What Do You Expect och låter mycket bra måste jag säga, men väldigt annorlunda mot hennes tidigare låtar. Hur som helst lyssnade jag på låten på soundcloud.com vilket jag har hört talas om för ganska länge sedan, men aldrig kollat in förut. Kolla in det här:


SoundCloud: The Tour from SoundCloud on Vimeo.

Jag bestämde mig för att skapa ett konto och laddade också ner deras nya iPhone-app som är hur grym som helst! Kolla här hur den funkar!

Blev så himla taggad! Jag älskar ju ljud och musik, men har inte kunnat direkt hålla på med det själv på jättelänge. Med den här sidan blev det helt plötsligt superenkelt och lättillgängligt! Har inte visat något in public ännu, men det kanske kommer. Om du söker på mitt namn på soundcloud hittar du mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar