Just nu: i Linköping, Sverige.

tisdag 10 januari 2012

Morgonstund har guld i mun

Har för andra dagen i rad kommit till biblioteket precis innan de har öppnat. Duktigt tycker jag :) Jag känner att jag måste klappa på mig själv så fort något går bra, för det kan lätt bli dålig stämning när man har mycket skolarbete att göra och många prov. Så nu klappar jag på mig själv för att jag har gått upp i tid och satt igång! Sen är det en annan sak att jag inte börjar plugga samma minut som jag sätter mig ner, men det gör ingenting. Det viktiga är faktiskt att komma upp ur sängen och komma iväg hemifrån.

När jag gick hit möttes jag av dessa bilder. Det måste ha varit minusgrader i natt, för det är frost på gräset och himlen är alldeles klar, ljusblå och vacker. Då tänkte jag att det inte är svårt att gå upp när man får se detta.

Ha en underbar dag!


Fina Canal du Midi i morgonljuset.

Frost!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar