Just nu: i Linköping, Sverige.

fredag 21 oktober 2011

Looooooov!

Nu är det äntligen lov och det har jag firat med att äta middag med mamma, pappa och mormor på Entrecôte - restaurangen där man bara säger hur man vill ha sitt kött och vilket vin man vill dricka till. Sjukt gott och prisvärt och så har de världens godaste chokladmousse. Ett måste om man besöker Toulouse enligt mig!



Nu är det så lyxigt att jag ska bo på med dem på deras hotell i stan, så nu sitter jag och bloggar medan mormor läser i sängen ;) Åhhh, älskar hotellfrukost. Och ganska skönt att slippa åka emellan, för det tar 30 minuter hemifrån till stan (med gång och tunnelbana). Nu optimerar jag tiden med dem också, när man till och med kan äta frukost tillsammans! Hela dagen idag fick de ju gå runt i stan på egen hand.

Imorgon blir det andra bullar. Imorgon ska vi besöka Airbus! FATTA VAD KUL!!! :D

Nu måste jag sova så att jag orkar med alla morgondagens intryck. God natt världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar