Just nu: i Linköping, Sverige.

måndag 10 oktober 2011

Pillergallup (SVAR ÖNSKAS)

När jag och Gunnar var på museum förra söndagen hittade jag några underliga piller i shopen. Jag tyckte att de pillerna var så roliga så nu ger jag alla en chans att rösta på vilket piller du helst skulle vilja fungerade och då skulle köpa det!

Här kommer de igen:

Understand your mother immediately

Communicate effectively with your father

Instant orgsam pills

Instantly remember your dreams as soon as you wake up
Ta en funderare och låt mig sen få veta vad du tycker genom att skriva detta som kommentar. Jag är så himla nyfiken!

Tack!

3 kommentarer:

  1. Remember your dreams! Det skulle man kunna ha mycket roligt åt :) Man skulle säkert ofta vakna skrattandes för att man drömt något sjukt, nice start på dagen! Visserligen skulle man komma ihåg om man drömt en mardröm också, fast det händer ju inte så ofta plus att drömmen sällan är särskilt läskig när man ser på den i dagsljus. Livet skulle säkert kännas längre också, iom att man inte längre skulle ha "minnesluckor" på ca 8 timmar per dygn. Mitt svar är alltså: Remember your dreams!

    SvaraRadera
  2. Väldigt intressant svar, Nathalie! Många bra argument! Just nu håller jag nog med dig ;)

    SvaraRadera
  3. Remember your dream! Allt annat kan man ju lösa på egen hand, medan drömmar är exotiska och en del av det undermedvetna, det vill säga aaascola!

    SvaraRadera